Årets Skiva & en Topphelg!

 
I går var det dags att knäcka och sörpla i goda vänners (dill) lag.
Årets kräftskiva gick av stapeln.
 
 
Partytältet var uppsatt och pyntat.
 
 
Kvällen inleddes med fem-kamp som b la innehöll vattenballongkastning och (såklart) irländsk julafton med efterföljande försök till mål.
 
 
Tältet blev utsatt för prövningar då den ena efter den andra dök med huvud före in i tältduken.
Men det "stod pall" - som tur var eftersom vi skulle spendera resten av kvällen där inne.
 
 
God mat och dryck, en massa skratt, musikquiz och trubadurande bjöds det på allt eftersom mörkret och temperaturen föll. Men samtidigt steg värmen i takt med att fler tröjor, strumpor och filtar åkte på.
Och så bidrog ju alla härliga människor till att insidan höll sig alldeles varm.
 
 
Min fina vän som är en riktig kämpe och som jag är så otroligt imponerad av!!
Hon har gjort en otrolig resa under året som gått och jag är så glad över att hon finns vid min sida.
Starkare, snyggare och mer levnadsglad än någonsin!
 
 
Filtarna fick delas broderligt då vi var runt 20 personer som började bli lite småkalla fram på småtimmarna.
 
 
Men så snart discokulan tändes och musiken drog igång på allvar var det ingen som kunde klaga på kyliga augustikvällar längre.
För när dansen drog igång var det ingen som brydde sig om de "rökmoln" av ånga som blåstes ut vid varje andetag.
(Sker inte det för övrigt bara på vintern?? -  "rökmolnen" alltså).
 
 
En toppenkväll helt enkelt!!
 
Gårdagens:
Topp Vero Moda, Byxor Bik Bok och så smycken från lite varstans.
Och skovalet var här inte helt avgjort ännu.
Jag har ju svårt att gå på fest utan klacka, men med facit i hand är jag glad att valet föll på ett par converse.
 
Helgen inleddes ju dessutom med att mannen hade fixat en eftermiddag för bara mig.
Den började med ett besök på en salong där han hade bokat en masage, några timmars egentid på stan för att sedan avslutas hemma där jag blev bjuden på favoritmaten.
Han kan - min man!
 
Så den här helgen kunde ju inte blivit bättre.
Ja, det skulle väl då varit den där efterlängtade sovmorgonen idag som jag inte riktigt fick uppleva.
Vaknade alldelse för tidigt med tanke på att vi klev innanför dörren vid 4-tiden imorse.
Men det kan jag leva med - man kan ju inte få allt!
 
Så i ett försök att råda bot på tröttheten ska jag nog bege mig ut på en pw i solskenet innan vi får krama på grabbarna igen!
 
Härlig söndag på er!!
 


Åhh, vilken toppen kväll ni verkar ha haft alltså, underbart! :) Hoppas ni får en lugn och mysig söndag, kraam

Precis som en kräftskiva ska vara.....hoppas nu denna snygga mamma får en söndagskväll i lugn o ro med mys i soffan med en bra film. Kramisar Tina

Så härlig helg du verkar ha haft! :-)

Ja ni verkar ha haft de toppen precis vad man önskar. Kram !

Men åh vilken romantisk man du har! Och ni ser ju ut att ha haft det supertrevligt på kräftskivan! KRAM

Så rolig kväll ni verkar ha haft, älskar kräftskiva:) och så otroligt vacker du är, förstår att din karl tar väl hand om dig...hihi! Kram Linnéa

Det verkar som ni hade jättefint väder! Och du är supersnygg :)
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]