Happy Ligths

 
Mina små vita bollar har legat kvar i kartongen i fler veckor nu,
så idag var det hög tid att sätta fast dem på ljusslingan.
Men usch vad läskigt det var.
Varje gång lampan skulle pressas igenom det lilla lilla hålet var jag övertygad om att hela bollen skulle gå sönder.
Men jag klarade alla (hyfsat helskinnade).
 
Planen var att hänga dem runt hallspegeln, men jag blev inte helt nöjd.
 
 
Och att smågrabbarna ska lämna dem ifred är högst osannolikt.
Så jag får nog fundera ut en annan lämplig plats.....


Åh vad fina dom är!! Vad är dom gjorda av?

tryckas genom hålet?, fint vart det =D

Ja men visst var det läskigt. Jag var oxå helt övertygad att jag skulle ha sönder dem. Som tur var verkade de ganska så tåliga :-)

Mina hänger rakt ner från en gardinstång i köket för tillfället, har inte hittat den rätta platsen än :-P

Jag tycker att bollarna passar super vid spegeln!

Snygga! Tycker de passar bra där!

Tycker det ser jätte fint ut!!

kram kram

Superfina bollar passar perfekt på spegeln:)kram kram

Inte nöjd, why?! Tycker det blev jätte bra ju :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]