Fyllt på......

Har precis kommit hem från stan där jag spenderat några timmar med min allra käraste vän.
Pratat och smaskat på (en lite väl mycket dressingsdränkt) ceasarsallad.
Fyllt på med de där "må-bra-känslorna" som får en att känna en sådan tacksamhet över att man har så fina vänner omkring sig.
Och så känslor av ödmjukhet inför livet och tacksamhet över det man har.
De där viktiga känslorna som man så ofta glömmer bort, men man så ofta borde påminna sig om.
De där viktiga känslorna som min vän får mig att känna när jag tänker på allt hon gått igenom och fortfarande gör.
 
Torsdagens tacksamma:
Tröja Vero Moda, Halsband Gekås & Glitter, Tights BikBok och Stövlar Din Sko.


Härligt med shoppingtur i goda vänners sällskap. Tacksamhet för det man har är viktigt och saker är så lätt att ta för givet.
Fin är du också :-)

Snygg du är och så färgglad top. Samt så skönt med sådan må bra dag
kraaamar

Vänner, familj, arbete, fritidsintressen ja det finns mycket här i livet som vi borde ta vara på och inte ta föregivet så mycket som vi gör! Ett par timmar med en vän kan ladda upp batterierna till 110% :) Härlig färg på tröjan!!! Kram

Men så skön tröjan såg ut att vara, grönt är skönt :) Och det lät för övrigt som en hel mysig dag, godnatt.,

Vad härligt vårig och snygg du är =)
visst är det viktigt att stanna upp ibland och känna hur tacksam man är, har jag börjat göra faktiskt....=) Kram och ha en fin dag

Fin du är :) Ja ibland kommer det över en att man har det så mycket bättre och att man för sällan lyfter det positiva och att man ibland inte uppskattar de viktiga sakerna i livet tillräckligt ofta. Kram.

Jag hittade det på ungcancers hemsida.
ABSOLUT det var inte så jag menade utan mer att vissa saker går inte att förändra och då får man inte deppa ihop över det, men det som går är det ju inget fel att ändra på om man vill.
Kram kram

Vänner ska man va rädd om !!
Vilken snygg tröja...ÄLSKAR GRÖNT = ))
( vill ha )
Ha en fin helg.
Kram Helene.

Vilken ärtig tjej. Är det något jag lärt mig genom åren så är det att vara tacksam över min familj, mina vänner o allt det i vardagen som vi oftast tar för självklarhet. Ha en härlig fredag vännen o hoppas du får njuta av lite sol i helgen. Kramisar Tina

Vilken underbar snygg tröja. Älskar färgen.
Vad har du köpt den?









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]