Måndagsträning

Har precis avklarat ett svettigt pass.
Är nu inne på sista veckan av magcoachingen och jag känner att det verkligen är nu den riktiga utmaningen startar.
När jag ska fortsätta på egen hand.
Jag hoppas verkligen att disciplinen kommer finnas där.
 
I dag blev det 30 påminnelser om att det är dags att dammsuga hallmattan, igen.
(Dvs varje gång näsan närmade sig golvet.....)
 
Men hörrni, vilken underbar måndag vi har haft idag.
Riktig sommarvärme.
När jag lämnade jobbet vid 16-tiden gjorde jag det i linne och blev faktiskt lite småsvettig på promenaden till förskolan (som tar 10 minuter).
Underbara septemberdag!


Duktig du är med träningen!
Det har verkligen varit ett helt underbart väder idag! Fler sådana dagar vill vi ha :)

kram kram

Bra jobbat. Byxorna ska vara på g.
Kram

Sommarvärme? Här funderade vi på att sätta på elementen...

Gör ett schema så är det inte lika tufft med disciplinen. :-) Jättebra jobbat ju!

Cool bild!
Ja så underbart väder, såhär vill man att september ska vara :)
Kram

skönt med träning!
kram

Härligt jobbat - du ser stark ut :-) Gillar faktiskt att göra armhävningar på bollen!

Sv; hihi, ja jag får väl snacka med VD-Boris om det där ;-) En bloggträff i vinter kanske? :-)

KRAM

Så härligt att träna, så duktigt du är snyggingt. Samt, haha det var verkligen många ggr du fick påminnas då, skratt

Härligt! Längtar till man själv får börja träna igen.

Åh, du är så duktig kram Diana

Du är så jäkla duktig !! Jag ÖNSKAR Att jag kommer över den där "tröskeln" inom kort så ag åtminstone kan tycka att det är "drägligt" att träna - nu är det bara fruktansvärt ;)
Kram

Hejja hejja !! du är så go!!

God middag.Så duktig du är som tränar..Ha en fin tisdag..kram

Bra jobbat! :) Ja danspass är superkul, har testat fuego också och den är t.om ännu roligare. Det måste du testa om du har chansen! :)

Leojeansen i inlägget under är så snygga, jag vill så gärna ha dom men minsta storleken var lite för stora för mig så jag fick tyvärr hoppa över dom :(

Åh vad duktig du är! Här är regn och blåst i Halland.

Duktiga du! :-) Här har vi också haft soligt och fint idag... Så härligt!

Duktig du är med träningen! :)
Härligt me dvarama och fina höstdagar, måste tas vara på :)

Shit vad du är duktig :)

Eli

Snygg rygg!!!!! Kudos to you!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]