God morgon söndag!

 
Just nu är vi bara fyra här hemma som njuter av en morgon med riktigt fint höstväder.
Solen strålar från en klarblå himmel och speglar sig så vackert på alla gul/gröna löv.
Lilleman har sovit över hos sin farmor och farmor och smågrabbarna äter mannens nybakta bröd.
Ännu en paj står i ugnen och snart kommer en äppel- och kaneldoft sprida sig i huset.
 
En fullspäckad dag står på schemat, men förhoppningsvis en trevlig sådan.
Hela familjen kommer hit (förutom systeryster) för att fira min stundande födelsedag.
Men innan dess ska det ju fixas och donas en del.
Och så tänkte mannen klämma in ett besök på Kolmårdens djurpark för att köpa nytt årskort......
 
Hoppas ni får en fin söndag med lika härligt väder som det bjuds på här!


GRATTIS till dig och ha nu en toppendag. Så söööööt =D
kramar

Vilken sötnos;)ja superhärligt höstväder idag;)Grattis till dig.kraam

Grattis på födelsedagen. Hoppas dagen varit toppen. Kolmården åkte vi med till idag och köpte årskort :-D

Ha en fin start på veckan.Söt bild på din goding..kram

Så underbart söt! Hoppas du får ett fint firande imorgon. kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]