Hypnotisören

 Kvällen har jag spenderat i biosalongen.
Suttit en halv decimeter ovanför biostolen och bitit ner varenda nagel.
 
Har tillsammans med min kära vän varit och sett "Hypnotisören".
Trots att boken funnits i mina ägor en längre tid nu och jag säkert tänkt börja läsa den en sisodär 38 gånger, har det inte blivit av.
Så nu ser jag med spänning fram emot filmatiseringen av resten av böckerna eftersom jag säkerligen inte kommer läsa dem heller....
 
 
Nej, dags att hänga en tvätt och sedan dyka i säng.
Även denna kväll alldeles för sent.


Var den bra???

Hypnotisören var den bästa boken jag läst på länge när jag läste den. Två sömnlösa nätter tror jag det blev. :-D Den andra boken var inte lika bra (men ändå bra, svårt att leva upp till en sån etta!) men sen tredje - bäst hittills! Och snart kommer fyran, så du har något att se fram emot! :-D

Åh, den boken är en favorit! Hoppas de lyckades lika bra med filmerna! Men känns nästan svårt att misslyckas med Persbrandt ;-)

Jo läs dem de är superbra! Särskilt tredje som jag precis läst ut, rys vad spännande!!

Kram P

Åh den ska jag se!:)

Jag har också sett filmen, men fick sitta och hålla för ögonen hela tiden, den var så läskig... Hihi
Hoppas grabbarna snart blir bättre!
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]