En Liten Svacka

Känner att jag haft en liten bloggsvacka den senaste tiden.
 
Denna vecka har varit jobbig då nätterna inte varit de bästa och man känner att man bara tar sig igenom dagarna. Jobbar, kommer hem, umgås med barnen, vardagssysslar, spenderar en kort stund i soffan och sedan lockar sängen alldeles för mycket.
Tycker inte om när man hamnar i sådana där perioder.
När dagarna bara rullar på och man bara hänger med.
 
Datorna har stått längst ner på prioriteringslistan och kameran börjar bli dammig.
Det är nog första gången på dessa tre år som jag verkligen funderat på att sluta.
Att lägga ner bloggandet.
För varken lusten eller orken har riktigt funnits där.
Och det har jag varit väldigt bestämd med att den dagen det inte längre känns roligt, när det bara känns som ett måste, då är det dags att lägga av.
 
Men jag kom aldrig riktigt dit.
För det positiva övervägde det negativa.
Och jag är inte rikitgt beredd att lägga av än :).
 
Måste bara hitta lite mer ork och energi.
Och det tänkte jag börja med i kväll.
Jag tänkte ta mig ur dvalan jag för tillfället befinner mig i och bege mig iväg till gymmet.
Det nya, stora gymmet som förhoppningsvis bjuder på riktigt bra pass!
 
Factoryfitness.se
 
Och det är ju faktiskt Ni som tittar in här varje dag och lämnar små kommentarer efter er som gör att det är så roligt.
Att det positiva överväger det negativa.
 
Tack fina Ni!!


Som sagt, det ska inte bli ett måste, lova oss det:).
Jag tycker att du och bloggarna ute i cyber space är fantastiska, tänk att få en glimt ur någon annans liv på det sättet som du/ni delar med oss andra. Genomtänkt(är mitt intryck), äkta, humoristiskt och med en gnutta självironi- ett vinnande koncept!!
Förstår dock att du har mkt att se till, ta hand om dig.
Kramar från Sara

Svar: Tack för din fina ord! De värmer verkligen! Kram
Hanna

Du får inte sluta nu när jag har hittat dig!! Håller på att läsa alla dina inlägg bakåt i tiden. Du är fantastisk!!

Ja Hanna, du får inte lägga ner bloggandet helt. Det skulle vara mycket trist för alla inblandade tror jag. Och tänk dig... Du är faktiskt den enda bloggaren jag följer. :) Kram!

Svar: Tack vännen vad gullig du är! Kram
Hanna

Det finns alltid perioder för allt, och då får annat stå lite vid sidan av. Om det är inte så rogivande och roligt att skriva längre tänker jag också lägga ner. MEN INTE kommit dit än. Hoppas det dröjer ett tag.... :)

Hoppas att du finner lusten att fortsätta blogga, gillar de du skriver. Fast jag vet precis hur de där ekorrhjulet får en att känna sig ibland...

Kram

Förstår att det är tufft nu... Jag har sällan bloggtorka, men de gånger jag har känningar av det, är då jag är trött och stressad. Får man då inte så mycket tillbaka av bloggosfären så tappar man lätt lusten... Men som du säger, det positiva överväger :-) Hoppas verkligen inte att du slutar!!

KRAM

Trist när lusten inte riktigt finns där, men så där är väl livet i stort, ibland är det annat som tar ens energi. Jag tycker det är viktigt med att det är roligt att blogga och att man gör det för sin egen skull. Men jag som gillar att läsa din blogg hoppas ju förstås att du inte slutar ;-)
Hoppas träningen gått bra.
Tipsar om en ny tävling hos mig som du gärna får vara med i:
----------------
http://lottizdays.blogg.se/2012/october/tavla-om-ett-komplett-kalas-hos-partytajm.html

Kram på dig.

Ja ibland är bloggen inte det man prioriterar, det är mycket annat med sig själv, hemmet, jobb och barnen såklart!
Men så är det nog för många, man bloggar när man känner för det, iaf jag! =)
Hoppas du fick lite ny energi på gymmet! :-D

Jag vet! Det är roligt med kommentarer men tänk på bloggandet som att du gör det för din egna skull minst lika mkt! :) att du skriver för dig - som en lite bok dör du samlar en massa bilder och text av minnen från ditt liv! :-) varje luv är värd att minnas och dina dagar om du så endast uttrycker ngt fr dagen är ärt mkt! Eller!? :)

Kul att ha hittat till din blogg tycker jag i alla fall!:) /kram!

Där skulle det ju självklart vara inte dör (min ipads fel!;))

Och liv haha och värt (ska bättra mig med stavningen! För sent för mig att vara upp nu!;))...

Hoppas du fick nya krafter på gymmet.
Har ganska så nyligen funnit din blogg o läser den dagligen:)
Ta hand om dig kram

Själv är man inne i årets träningssvacka, men men, man tränar ju jämt ändå:) Men ska väl komma bättre tider snart kan man hoppas!

Kram

Bra att du tog ditt förnuft till fånga :) Blogga så mycket du har ork ochlust med stor kram Diana

Sån tur för oss läsare ;)
Det kanske är årstiden ... man vill bara gå i ide, iaf jag känner så!

Kram till dig!! P

åh nej du får inte sluta nu när jag har hittat dig. :)
Älskar att kika in här.
Men ingen press, blogga när du orkar och vill.
Stor kram och trevlig kväll!

hej hej..
åhh jag känner lite lika samma som du.. kunde varit jag som skrivit detta inlägg.. men du får inte sluta helt gumman.. :)

KRAM









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]