Lite Ordning och Reda

I stan har det öppnat en ny butik som är uppbyggd som en labyrint. Har man gått in får man liksom gå igenom hela butiken innan man kommer ut igen. Ganska så smart.
Det är i alla fall mest en massa "krimskrams", men lite roliga saker kan man ändå hitta.
B la dessa smyckeshängare som gjorde mitt armbandskaos lite mer överskådligt.
 
 
Har tagit oss igenom en riktigt regnig start på denna gråa vecka.
I morgon är jag ledig tillsammans med kidsen, men vädret verkar inte bjuda på något annat än regn.
Så vi får väl roa oss bäst vi kan inomhus.
 
Hoppas ni har en mysig kväll trots regn och rusk!


Å vad bra. VAd heter butike? Å var ligger den?
Hoppas ni får en toppen dag imorgon =)
Kramiz

Men så himla smart.
Snyggt också.
Ha en fin ledig dag imorgon.
Kram kram!

Snygga och smarta smyckeshängare!
Hoppas att vädret klarnar upp tills i morgon så ni får fint väder på er lediga dag.

kram kram

Ja fy tusan vad är regnigt o grått men snart lovas det snö :) smyckeshängaren var riktigt fin.kram

Jag har "bara" jobbat 5 år men har pluggat 4 år.. har magisterexamen som är vatten värd..
I örebro kommun funkar det så att man måste ha en fast tjänst för att få komma på intervju på en fast tjänst. Ekvationen går inte ihop...

Vad fint det blev. Perfekt med ordning och reda.
--------------------------------------------
Har en tävling uppe i bloggen nu. var gärna med: http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html

Ohh så snyggt att ha sådan förvaring för sina smycken =D. Ohh hoppas att de har fel om vädret på din lediga dag imorrn
kramar

Grått det är bara förnamnet alltså, värsta vädret man kan ha enligt mig :). Snygga smyckeshängare!!

Så snygg ordning och reda det blev!
Kram

Oh va fint, sådana där skulle jag verkligen behöva till mina armband som ligger lite varstans i huset... Så fina armband du har också :)

Idag försvann snön också...den låg inte kvar länge om man säger så ;) Och på tal om dagens...det kanske kommer att dyka upp några sådana framöver. Fast på mitt sätt ;)

Kraaam!

Oh snygga!

snyggt, jag skulle också behöva någon slags förvaring till mina smycken. Just nu ligger de utspridda i badrummet överallt ha ha. Ska också kika efter en ställning.









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]