"Lite länkkärlek"......

Min fina "bloggvän" Nina har kommit på en lite rolig idé som jag tänkte ta efter och spinna vidare på.
Hon har startat upp en inläggsserie där hon presenterar sina favoritbloggar inom lite olika kategorier och det tycker jag är en jätte bra idé.
Dels får man chansen att uppmärksamma härliga bloggar och samtidigt tipsa om nya för er som kanske inte känner till dem sedan tidigare.
 
Det kan dock vara lite svårt att bara välja ut några få eftersom jag läser väldigt många bloggar (kanske lite väl många....), men jag ska göra ett försök och fokusera på de där bloggarna som har det där lilla extra och som jag väljer att kika in på när jag inte riktigt hinner med att läsa alla jag egentligen skulle vilja hinna med.
 
Första kategorin tänkte jag härma från Nina rakt av och därför kommer här
Vardags/mamma-bloggar:
 
(Klicka på varje bild så kommer ni direkt till bloggen)
 
Och här har Nina en självklar plats. Hennes blogg besöker jag dagligen då hon precis som jag försöker fokusera på de där små guldkornen som får vardagen att glittra lite extra.
Hon är en positiv och inspirerande mamma till två små killar och har den där karaktären jag önskar jag hade när det kommer till träning. Hennes stora modeintresse är såklart ett stort plus i kanten.
Man blir helt enkelt på bra humör när man varit inne och hälsat på!
 
 
Nästa blogg ut skrivs av Pillan som beskriver sig själv som en "glad prick som njuter av god mat, shopping och vardag tillsammans med sina döttrar".
Hennes blogg är fylld av inspirerande foton på vacker inredning, god mat och söta döttrar.
Även Pillan är riktigt duktig på att klämma in den där träningen bland allt annat som ska hinnas med och det tilltalar mig då jag verkligen kämpar med att få till det där......
Även här kan man läsa om det där lilla extra i vardagen som förgyller.
 
 
 
 
Och så har vi Therese som skriver om sin vardag tillsammans med sina gulliga små söner och tävlingsseglande man. Här kan man läsa om inredning, mode och det där livspusslet som ska läggas för att få allting att gå ihop.
En inspirerande Stockholms-tjej (dock från Norrköping) som är mitt uppe i karriären.
 
 
Trevlig läsning!!
 
 
PS. Nästa gång kommer jag tipsa om mina favoriter inom kategorin mode.
 
 
 


Ohh vad roligt får man nya bloggare att kika intill =D
kramar

Massa bra tips på fina bloggar.
Vilken bra idé.
Trevlig hel kram

Helg skulle det ju stå;0)

Rolig idé!! alltid skoj att få tips om roliga bloggar, det finns ju så mycket där ute som man missar. jag jobbar på en rehabenhet så det blr ju mycket stroke. Stroke är mitt hjärteämne som jag har arbetat mer eller mindre med i fem år. Har även vart på neurologen på Akkis en stund. Vad jobbar du med?

.. menar du inte vad du jobbar med utan jag förstod ju att det va inom neuro men vart i vårdkedjan? :)

Vilka fina blogg tips!!
Jag kikar också in till sailorswife. :)
Ha en mysig kväll och helg!
Stor kram!

Ja, visst är det en bra idé, hihi! Och nu vet man ju själv hur glad man blir av lite länkkärlek :-) Pillan och Therese har jag själv följt länge - superfina bloggar!!

Kram & trevlig fredagkväll <3

Rolig idé. Ska kika in på dina tips :-)

Rolig ide! =) ska kika in ofta på dina tips , älskar läsa bloggar!=D

Vad kul med bloggtips!

Tack för tipsen på fina bloggar kram Diana

Puss Sweetie!!! <3

P

Oj! Vilken trevlig idé och tack för uppmärksamheten! Verkligen sött av dig! Stor kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]