Inte Idag, men Igår.

 Denna torsdag har gått i ett.
Heldag på jobbet, puss och kram på barnen, storhandling, dusch, betala räkningar, soffa.
Pust!
Inte så mycket att förtälja med andra ord.
 
Så jag hoppar tillbaka till gårdagen då jag hade en ledig tillsammans med kidsen.
Även den var ganska så fullbokad, men det kändes ändå som jag hann med lite mer.
 
Förmiddagen spenderade vi hemma funderandes över vad vi skulle fylla dagen med då det bjöds på en massa slask och blask utanför dörren. Så när grabbarna började bli alldeles för rastlösa packade jag in hela gänget i bilen och for iväg till McDonalds för lite lunch. Lilleman var överlycklig och smågrabbarna verkade också uppskatta vår lilla utflykt. Det var bara mamman som hade fullt upp och fick äta lunch när vi kom hem igen.
 
 
När smågrabbarna sov middag störtade Lilleman ut i trädgården med snöskyffeln i högsta hugg.
Snötäcket var tunt, men Lilleman var sådär lycklig över första snön som bara barn kan.
 
 
 
På eftermiddagen gjorde Lilleman och jag stan på jakt efter snökängor till smågrabbarna och även mamman kom hem med ett nytt par.
 
Gårdagens (suddiga):
Skjorta Gina Tricot och Ormskinnsmönstrade byxor H&M.
 
Kvällen avslutade jag hemma hos min kära vän som ganska nyligen påbörjat sin tuffa behandling.
Gosade med bebis och pratade mycket om det där med att ta vara på varje dag.
För man vet aldrig vad som väntar.
 
I morgon - fredag.
Det ska vi njuta av!


Verkligen underbart att se barnens totala glädje när det kommer snö.
Hoppas din vän blir bra.
Kram

Fina du! Härligt med en dag tillsammans med barnen. Och så viktigt och så sant - att ta tillvara på varje dag och varje stund för sig.

Kram!

Ja barnen uppskattar snön,trist att det blivit is av allt nu.du är alltid så fräsch i håret hur gör du;) kram och hoppas detska gå bra för din vän.

Så härligt med snö!

haha..ja visst har jag fallenhet för det där ;) Ja mössan har blivit lite av min favorit, köpt på Lindex ;) Härligt med lite snö, här har det lilla som kom ner försvunnit....

Åååh fy fan va livet är orättvist. Håller tummarna för din vän...

Hoppas ni får en fin fredag!
KRAM KRAM

Härliga bilder och låter som en bra dag. Oj va snö ni fått :) Kul, hoppas det kommer lite här snart oxå! :)

SV: Det borde det göra jag beställde i onsdags och då fanns det iaf kvar :)

Hoppas ni får en bra helg.

Tack för din fina kommentar!!
Idag är det fredag! ;) kram

Ohh de är ju för fina och du med, ha en trevlig fredagskväll nu
kramar

Vilken härlig dag tillsammans.
Och vilka mysiga bilder.
Önskar dig en fin helg!
Kram kram!

snygga byxor!

Härligt att se barnens glädje över snön!

Hoppas att ni har en bra lördag!?!

Kram

Fin du är! Intressant med det glosset. Själv måste jag hitta ett sätt att hålla koll på mina läppglans har många men de är alltid borta. kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]