Glossybox

Månadens Glossybox damp idag ner i brevlådan.
Perfekt med lite vardagslyx en dag som denna som är riktigt grå och blaskig.
I och för sig är trädgården till största del täckt med snö just nu,
men det ser blött ut och kommer nog snart försvinna när snön med största sannolikhet övergår till regn.
 
Boxens innehåll föll mig verkligen i smaken denna gång!
 
 
  • Återfuktande läppstift och skimrande läppglans som bärs tillsammans eller separat från Modelco.
  • Fuktgivande duo som ska ge ökad glans och ett mjukt, välmående hår från Kevin.Murphy.
  • Dagkräm från Vichy.
  • Chokladdoftande och rikt återfuktande body butter från The Body Shop.
  • Rouge från Glossybox.


Lyx!

Åh vilka härliga produkter!! Chokladcremé mmmmm ;)

Kram P

Åh vilken lyx, bodybuttern vill jag också ha.. :P

Jag älskar Glossybox :)

Härligt med lite lyx mitt i veckan!!

kram kram

Ohh titta så trevligt =D, ja snön stannar tyvärr ej kvar =(

Jag har fått min först med. Men ingen Bodybutter :(
Den vill jag oxå ha. Vilken stil har du valt i profilen?
Hoppas di dag varir bra ;)
Kram

Vardagslyx är aldrig fel :)

å vilket lyx! är det dyrt? Man kan inte välja vad som kommer? Kram

jag fick en sån body butter till födelsedag! :D öppnade locket och tyckte det såg lite ut som bajs XD men doften är det ingen fel på! :)

Åh vad lyxigt och vilka bra produkter.
Kram kram!!

Lyxigt! Jag måste fixa en sån där prenumeration nu :-) Hoppas att din dag har varit bra!

KRAM

Kevin Murphys schampo o balsam är jättebra:)
Ha en superhärlig fredag!
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]