Bloggtips: Mode

Jag läser ganska så många mode-bloggar.
Förr sträckläste jag modemagasin för inspiration,
men nu för tiden är den största inspirationskällan bloggar.
Och det finns ju en otalig mängd bloggar inom denna kategori.
Både stora med tusentals besökare varje dag,
men även mindre som är riktigt duktiga på att tipsa och fota en massa inspirerande "dagens".
 
Jag brukar ganska så ofta klicka in på Englas showroom, Angelica Blick och Style by Kling som jag antar inte behöver någon närmare presentation.
 
Men sen har vi några andra som kanske inte är riktigt lika stora,
men ändå stora favoriter hos mig.
 
Och först ut är två Norrköpings-tjejer som säkert inte är helt okända för flera av er.
 
Ulrika som bloggar för Blogg.se stil.
En tjej som är riktigt duktig med kameran och dagligen bjuder på härliga inspirerande bilder på kläder, skor, inredning och outfits.
Hon är väldigt intresserad av second hand både när det kommer till inredning och kläder och där går vi väl egentligen skilda vägar. Men det finns en mängd guldkorn (både gammalt och nytt) som man här kan plocka inspiration ifrån.
 
och så Beata som även hon inriktar sitt bloggande mot kläder, skor och inredning med en blandning av second hand. Hon skriver med mycket känsla och hennes stil tilltalar mig mycket.
 
 
Sen har vi två till tjejer som hör till mina favoriter.
 
Johanna är en härlig tjej som uppdaterar bloggen flera gånger om dagen med en massa inspiration och tips både från ihopkomponerade collage, inspirationsbilder och egna outfits.
Gillar skarpt henne blandning av lyx och budget!
 
Och till slut har vi Annika som precis som jag är en modeintresserad tvillingmamma.
Precis som Johanna fyller hon bloggen med en massa inspiration i form av collage, kändisbilder och egna outfits.
Även här finns den där blandningen av både lyx och buget som gör att man kan drömma sig bort, men samtidigt hitta lite billigare alternativ.
 
 
Hoppas ni hittar någon blogg som faller er i smaken och kan inspirera till lite härlig shopping!
 
PS. Nästa gång kommer jag tipsa om mina favoriter inom kategorin foto.
 
 


Vad gullig du är!!!
Vad glad jag blir att du gillar att kika in hos mig. :)
Stor kram till dig.

Massa fiiina blogtips, Annikas följer jag också =D

Kul med bloggtips!

Alltid lika kul med tips på nya bloggar att läsa!

Dom längst ner var nya för mig. Tack.

Va kul med bloggtips, nu hittade jag några nya bloggar :)

Trevlig tisdag!
KRAM!

oh bra med lite tips!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]