Dille på armband

Jag är en riktig periodare när det kommer till smycken.
För ett par år sedan var det stora ringar som gällde för hela slanten.
Sedan STORA örhängen (the bigger the better).
Och för ett tag sedan stora halsband.

Men nu har jag snöat in på armband - i mängder.

Vill bära dem precis som denna snygga donna:

Bild lånad från "Att vara någons fru"

Så för att bryta min ovanstående trend behöver de alltså inte vara stora.
Bara hur många som helst!


Jag tycker också det är supersnyggt PÅ andra, får liksom inte till det på mig själv utan då ser det mer ut som min son skulle valt armbanden .....

Smycken är riktigt snyggt, och jag själv har dille på ringar och även armband. :-)

Hello.. :)



Kan bara hålla med att det är sååå snyggt med en massa armband..



kramisar

Spännande! Har lagt till dig på min Bloglovin nu!



Kram!

Ja smycken är underbart och likaså armband i mängder, man kan aldrig få för många! :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]