Ballerina-fynd

Trots att jag älskar klackar är jag även väldigt förtjust i deras raka motsatser.
Det vill säga de plattaste av plattast bland skor, nämligen ballerina.
Varje år avverkar jag minst ett par då de enda jag lyckats hitta som passar mina fötter riktigt bra finns på Indiska och det är väl kanske inte den bästa kvalitén.
Men då får jag ju å andra sidan chansen att köpa nya varje år :)

Oftast bli det svarta, men i år tänkte jag vidga mina vyer bortom det mörka och förutsägbara.

Så efter ett snabb-besök på stan då det var marknadsasfton kom jag hem med dessa:


Fynd från Indiska för 50 kr/paret!!

Marknadsaftonen brukar vara ett sådant där tillfälle för alla affärer att plocka fram en massa gammal skit från lagren och sälja för typ 20 kr/styck.
Men tar man sig bara tiden (och har ork att trängas), kan man göra riktiga fynd.

Nu hade jag varken tid eller ork att trängas, men lyckades visst fynda ändå!


Jag är en riktig ballerina människa och dom var verkligen fina!

Fina!



Å, marknadsafton! Det lät väldigt trevligt =)

Åh, har de översta, brukar köpa de varje år i olika färger! Attans att jag inte åkte in till stan ikväll...



Hoppas allt är bra med dig! Kram Sanna

Älskar de översta, hur fina som helst, vill också ha.

Jag älskar ballerina i alla dess olika utförande :)

De översta gillade jag skarpt!



kram kram

Känns det som ok kvalitet eller som om de kommer att falla sönder efter 100 m? Fina var de iaf!

Åh vilka fina !! jag älskar ballerinor :)

Det har vart "skitsvårt" att få tag på kycklingen här med, men skamm den som ger sig !!

Kram

älskar ballerina skor och de där silvriga var ju helt outstanding!!

Men åhh vilka söta! Jag är svag för ballerinor! Love them! Vilka fynd dessutom, rena rånet! :-)Kram!

Susanna: Ja men vilken osis!! :) Visst är de sköna! Kram

Vilket fynd! De var verkligen snygga och billiga. Jag älskar ballerinor också.



Sv: Tack! Det är fortfarande väldigt mycket upp och ner med mina fogar men förhoppningsvis blir det bättre snart.



Kram

Ursöta!Speciellt de blå!

o vilket kanonpris sen då!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]