Måndagslistan

I dag måndag är jag glad för att:

- det har varit ett UNDERBART vårväder med strålande sol, knallblå himmel och varma temperaturer.
- alla barnen fortfarande är friska.
- Lilleman och jag hade en mysig förmiddag då vi shoppade vårskor (dessvärre enbart till honom & inga till mamman....).
- att jag har huset fullt med mysiga killar!

Fler måndagslistor kan du hitta inne hos Jennyn.


Och så en måndagens:

Topp H&M, Tubhalsduk och Tights Gina Tricot och Kängor Skopunkten.


Ja det har verkligen varit superfint väder idag! :)



Tack för tipset, det ska jag absolut spana in :)

Ja visst är det härligt att det äntligen börjar bli vår.

Kram Jannike

Fin outfit! Tightsen är supersnygga.

Kul att du är med och tävlar på min blogg :)

så härligt med vår!

Härlig måndagslista

Älskar att våren är här!! :)

Oo vilken snygg mami! ;)

Kram

Ja, tack snälla! Men vilken puma till mamma dina frön har då. fina bilder levererar hon också :-).

Snyggaste mamman ;) Låter som en härlig måndag! kramar/Diana

Bra med en positiv lista

Snygg bild Maria

Jag vet att många inte gillar såna här kommentarer och om du är en av dom, förlåt!

Men tänkte bara tipsa om att jag har en tävling på min blogg där jag lottar ut ett halsband och en länkning på köpet!

Så kika gärna in och va med och tävla :) kram

http://makeupisglam.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-halsband-lankning.html#comment

Min blogg hjälper andra till att tycka om sig själva mer =)

sv;

Tack snälla du :)



Vad fin du är :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]