Nestlé NAN Juniormjölk

Jag är ju en sk Buzzador och nu har jag eller snarare mina barn (och mina vänners barn) fått möjligheten att prova en ny mjölk som ska vara anpassad till barn (över 12 månader).

Enligt Nestlé är fördelarna med juniormjölken i jämförelse med komjölk följande:
  • Protein och salt är kraftigt reducerat. En låg proteinnivå är en viktig del i en åldersanpassad kost.
  • Fettet har en bättre sammansättning med en lägre andel mättat fett.
  • Innehåller omega 3 (DHA) som bidrar till normal synutveckling.
  • Innehåller betydligt mer järn som är viktigt för ett bra blodvärde.
  • Innehåller mycket mer D-vitamin som förbättrar upptagningen av kalcium.

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier.

Om du är sugen på att bli en Buzzador kan du klicka här så framgår det att det är jag som bjudit in dig.
(Mitt användarnamn som buzzador är Handi).


Nu har jag anmält mig 😄
Nu får de överösa mig med produkter.

Vad tyckte experterna då? Var den god?

Du hade rätt, den på sidan var ju mycket enklare än den vanliga!

Att vara buzzador har verkligen sin fördel ibland :-)

Bo

Varning för denna produkt som inte fyller nåt som helst behov för svenska barn.









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]