Helt i min smak!

 
 
I går åkte hela familjen iväg och handlade, eller nästan i alla fall.
Lilleman var och lekte hos sin farmor och farfar, men resten av gänget packade in sig i bilen.
Medan jag matshoppade inför resan gick de andra i familjen och spanade i lite butiker.
 
De shoppade dock inget till sig själva, bara till mamman.
Ett superfint armband helt i min smak.
 
Från Guldfynd.
 
Och jag måste säga att jag är väldigt imponerad av mannen som lyckades pricka så rätt.
För utan att han visste om det ägar jag redan två liknande fast i andra färger.
 
Från Lindex.
 
Han känner mig, min man.


Superfina!
Har hittat liknande på HM och Åhlens!

Kram kram!

Vilken karl att pricka så rätt! :-) Roligt! Verkligen snygga! Kram!

Så snyggt de rosa va !!!

Vilken fantastisk man du har:), min kom oxå hem med ett par örhängen som jag redan hade en gång.
Vi ska vara rädda om dem, männen alltså:).
Hoppas att ni får en fin semester, jag håller tummarna för att vädergudarna är på er sida. Det är lixsom ganska mycket lättare när man har småfolk.
Kramar Sara

Svar: Tack för tummarna!! :) Ja igår var det ju riktigt fint, men idag har det varit lite molnigare. Fast ändå varmt och behagligt och det är ju huvudsaken. Ja de är bra att ha de där männen :). Självklart tar vi med oss fina vädret hit!! :) Kram
Hanna

Precis i min smak med!! Döösnygga :)
Är i stort behov av lite nytt i smyckesväg... förr handlade jag smycket jämt men nu ... hmmm

Kramar P

jättesnyggt!

Snyggt!! Precis i min smak :)

Kram kram

Så snygga! Svårt att välja vilket som är finast :)

Fina, härliga färger :)

Coolt att pricka så rätt! :) superläckra!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]