Tisdag

 
Ännu en fin sommardag har det bjudits på idag.
Förmiddagen spenderades som vanligt ute i trädgården.
Medan mannen lagade lunch skulle jag försöka mig på konststycket att raka benen ute samtidigt som jag såg efter tre barn. Det gick väl sådär.
Bunken med vatten vältes ut och små händer var fulla med raklödder.
Tur att vi har en insynsskyddad tomt......
 
När de små sov middag åkte jag iväg en sväng på väskletarjakt.
Min favoritväskas dragkedja är utom räddning så det är dags att se sig om efter en ny.
Kom dock hem tomhänt.
Det är verkligen en lite tråkig mellantid nu.
Det allra sista av reorna finns fortfarande kvar och det rikitga höstutbudet har inte kommit än.
Får väl ge mig till tåls lite och rota fram någon gammal väska i väntan på att några roliga ska ramla in i butikerna.
 
På eftermiddagen cyklade vi ner till Vasaparken där vi mötte upp barnens farmor och farfar för lite fika i solen.
Barnen lekte för fullt och kämpade hårt för att få bada i bassängen.
Hade dock inga handdukar med oss så vi kämpade oss svettiga med att få dem att låta bli.
 
Nej nu är det dags för Allsång på Skansen och "läsa-ifatt-hos-mina-favorit-bloggar"!
 
Dagens inte så glada, men det var jag.....
Tisha & Shorts H&M, Armband Pieces och Kilklackar Din sko (som byttes ut mot sandaler när det var lekparksdags).


Skulle vara en rolig syn att se dig när du rakade benen ute samtidigt som du försökte hålla koll på barnens små händer haha.. ;P

haha yes dem tycker vi om! vad snygg du är!!

SNYGGING !!!
Haha... hur tänkte du då ? Jag kan inte ens raka benen och hålla koll på EN unge samtidigt ;)
Kram

Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! En nystartad idag där du kan vinna en valfri vara från Blingskal.com

Du kan ÄVEN vinna ett egendesignat iphone-skal, Presentkort hos edeal, presentkort hos dam&knekt, barnkläder, barntillbehör bland annat supersmarta nappar, valfria solglasögon, samt inredning :) Det kan ju vara just DU som vinner :)

direktlänk här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Hey! :) Jag har precis skapat min blogg & det invigs med en liten tävling i samarbete med Weskins. Titta gärna in i min blogg & delta i tävlingen! Det skulle vara jättekul :3 Kram Märtha, mvphotos.blogg.se!

Ja, så enormt drygt med blogg.se, man har funderat på att byta, men samtidigt då det fungerar är det ju jättebra, samt att man lärt sig dessa koder och så då man designar om och så, känner att jag ids inte lära om mig ngn ny så. Jag vill också köpa en ny väska, förvisso har ingen gått sönder hos mig, men jag vill gärna ha en ny =D, en mer ljusare så

Snygga shorts! Hoppas benen blev fina till slut, hihi ;) Kram

inte så glad säger du.
Men galet snygg säger jag!!
Ha en fin vecka!

Kram

Svar: Tack så mycket!! Kram
Hanna

Dom där benen är fina ändå ;) finfin outfit kram Diana

Åh, så snygg färg det var på shortsen, och killarna är lika charmiga som alltid. Visst älskar vi dessa soliga sommardagar :-)

haha härlig rakningstid :D
sv. ja de ska verkligen bli underbart med Grekland :) längtar som bara den

Så härlig färg på shortsen ! :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]