Fredag



Här hemma är det till 90% jag som står bakom kameran.
Hur glad blir man inte då när man hittar en massa kort i kameran tagna av någon annan.
Sådana där härliga kort på sin familj som gör en på riktigt bra fredagshumör :).

Vår fredag bjuder på riktigt fint väder så jag ska nog försöka få ut den störste sonen en stund för att andas lite frisk luft. Fast först är det lunch-dax.
I eftermiddag står storhandling på schemat och ikväll blir det traditionsenligt fredagsmys.

En fredag som de flesta andra,
men helt i min smak :).

Kram på er!!


Åh vilken FANTASISK bild !!

det verkar som om fredagen den 13:e är en "turdag" även hos dig ;)

Ha nu en riktigt härlig helg !! kramar

Vilken underbar bild, jätte fin!!

Hoppas att ni får en riktigt mysig fredagskväll:-)



kram kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]