Köksdetaljer

Jag är väldigt förtjust i vårat kök.
Det stort, ljust med stora fönster och mestadels vitt.
MEN det är trots detta i STORT behov av renovering.
Något vi vetat sedan vi flyttade in här,
men som vi kommit överens om att lägga på is några år.
Har en hel del annat som måste gå före i prioriterinslistan.

Mintgröna skåpsluckor och osmakligt kakel har jag (till viss del) lärt mig att leva med och har försökt inreda övriga köket så att detta ändå inte blir allt för anskrämligt.
(Golvet har jag tjatat om tillräckligt vid det här laget och nämner inte mer om det, just nu iaf :) ).

Så när det stora projektet ligger på is, får man försöka piffa till det lite med mindre medel för att få det så trivsamt som möjlligt.




Vitlöksskålen och fatet har jag faktiskt hittat på ICA Maxi av alla ställen.
Saltskålarna kommer från Bolagret (som just nu har 50% på det mesta av sitt sortiment i Norrköping).


Snygga skålar!

Det är roligt att även piffa med det lilla :)



Hoppas ni njuter dagen

Många kramar!

Ett tips om man är trött på kakel är ju kakeldekor blir riktigt fint!:)Jag köpte på nätet...marockanskt









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]