Lördagsstatus

Oj, oj, oj vilken dålig bloggerska jag varit de senaste dagarna.
Bättring på det!
 
Men jag skyller väl på att vi mest bara njuter för tillfället.
Av att vara lediga tillsammans och ta dagen som den kommer.
Härliga dagar!
Så lite krav och måsten som möjligt (förutom då förstås att utfodra våra barn, byta en och ennan blöja och sådant där som man inte kan ta semester från.....).
 
I kväll satsar vi på en lugn och skön lördagskväll bestående av sushi och Hamilton.
Så nu ska vi börja stoppa små barn i säng och snart inta soffan.
 
 
Härlig lördagskväll på er från en som räknar dagarna tills det är dags för det där efterlängtade frisörbesöket........


Ibland får man vara en dålig bloggerska och hoppas ni får en mysig kväll :)

Kul att höra från dig igen - man saknar dig ju :-) Hoppas att ni myser i soffan just nu!

KRAM

Att njuta och vila är viktigt det med, bloggen får inte prioriteras först. Snygg tröja du har.

Ohh så fin tröja och fin du är och skönt med lugn hemmakväll och man får prioritera bort bloggen emellanåt =D
kramar

Hello snyggo!

Njut av era dagar tillsammans!!

Kram P

Åh jag har saknat dig. :)
Fina du!
Önskar dig ett gott nytt år!!!

Snygging där! Gillar tröjan!!

Så härligt det låter att njuta ch bara vara! :-)

Man får vara en dålig bloggare under ledigheten. Gäller att passa på och njuta av nära & kära :)
Önskar dig ett Gott Nytt år!

kram kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]