För ......... sedan.

Jag gör som min fina bloggvän Nina och bjuder på några tillbakablickar så här på kvällskvisten.
För det är ju ändå det som är det absolut roligaste med att blogga.
Att kunna gå tillbaka och minnas.
Man bevarar ju verkligen livet dag för dag!
 
 För 3 år sedan:
Höll vi på och målade och fixade här hemma för fullt.
(Mitt i allt arbete blev jag helt utslagen i en hel vecka av århundradets kräksjuka. Inte helt enligt renoveringsplanerna.....)
 
För 2 år sedan:
Fick vi veta könet på våra små knoddar i magen.
 
För 1 år sedan:
Gick vår årliga Lilljul av stapeln.
 
För 6 månader sedan:
Besökte vi det enorma shoppingvaruhuset i väst på förmiddagen och njöt av västkustsolen på eftermiddagen. Semester med andra ord....
 
För 1 månad sedan:
Var det en ganska så vanlig lördag utan några större aktiviteter.
Vi återhämtade oss mest efter en vecka med magsjuka barn.....
 
För en vecka sedan:
Var jag hemma med barnen då förskolan var stängd.
Vi spenderade eftermiddagen utomhus då det kommit enorma mängder snö.
 
För ett dygn sedan:
For jag omkring på stan och shoppingcentrum på julklappsjakt.
 
För en timma sedan:
Satt jag bänkad i soffan framför första avsnittet av "Morden i Sandhamn".
 
Just nu:
 Funderar allvarligt på att gå och lägga mig då det antagligen blir en "vaken" natt eftersom Alvin hostat konstant sedan vi nattade honom kl 19.....
 
Så god natt och hoppas vi "ses" imorgon!!
 
Vad gjorde Du förresten för ...... sedan?
 
Skulle vara roligt att läsa :).


Vilket roligt inlägg! Det måste jag testa någon dag :)

Ohh vad skoj måste jag minsann göra en dag framöver här

Vilken festlig lista. Den måste jag nästan "låna" framöver..

Vlken rolig "lista" - en sån ska jag försöka få till någon dag när jag har lite tid över :)
KRAM

Jätte roligt inlägg, och jag håller med, pricken över i:et att blogga är just att kunna gå tillbaka och kolla vad man gjorde vid vissa tillfällen etc. :)

P.S. Glöggen är köpt på Coop (konsum) och du måste smaka den. Är du som mig och gillar allt som är sött, kommer du tycka om den.

Kul inlägg ska absolut försöka få till ett sådant!
Hoppas du fick sova inatt och att Alvins hosta väljer att hoppa nån annanstans!

Sv. Tack vad gullig du är som tycker jag gör ett bra jobb. Visst är det tufft ibland att få ihop det med alla barn, speciellt när man alltid är själv, men det funkar...

Kramar

Kul lista och håller med, verkligen kul att kunna gå tillbaka och minnas. :)

Det var en rolig grej. Det måste jag prova ;)
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]