Vår lilla helg

Hemma igen efter en otroligt avkopplande helg med lite lyxiga inslag som behövs för att komma ifrån vardagen för en stund.
 
Så för den som orkar: Bildkavalkad!
Zarah Leander sviten där vi sovit kungligt och "vår egen" lilla matsal där vi åt vår förlovningsmiddag för 6 år sedan.
I går fick vi dock sitta i den stora salen tillsammans med de andra gästerna.
 
Den stora trädgården där vi både igår och idag låg och loppade oss.
I går i ljummen eftermiddagssol spanandes på ett stort bröllopssällskap som delade slott med oss.
I dag i gassande sol spanandes i ett glossigt magasin.
 
Vackra slottsmiljöer där inredningen består av gamla möbler som bott där länge.
Och så en middagsredo mamma som inte bott där lika länge.
 
Efter middagen begav vi oss ner till bryggan där min man överraskade mig med ett frieri för 6 år sedan.
Även denna kväll överraskade han mig, med hjälp av slottspersonalen, med bubbel, frukt och choklad.
 
På väg (under mark) till vår svit för att sjunka ner bland mjuka kuddar och täcken och för en gång skull sova 8 timmar på raken utan att vakna en endaste gång. Kan inte minnas när det senast hände.
 
Har haft en ljuvlig helg och 5-årigt bröllpsdagsfirande (vars riktiga datum egentligen är nästa helg).
 
Nu väntar ett puss- och kramkalas när barnen kommer hem.
 
 


Ohhhh fina ni och så mysigt ni haft det =D

Underbart!!

Ni verkar ha haft det helt underbart, och vilka bilder. Wow! :-)

Grattis till er på er 5åriga bröllopsdag (en vecka i förskott då ;-)). Ser ut som ni haft det jätte mysigt. Och vilka vackra miljöer.

Vad härligt!!!Jag har precis hittat till din blogg o kommer bli kvar:))

Svar: Vad kul! Välkommen!
Hanna

Ojoj, guuuud, vad härligt! Något sånt skulle jag inte heller direkt tacka nej till. :-)

Men oj vilken fantastisk miljö, helt underbart!!

kram kram

Grattis!! Vilken underbar helg :) Avis är bara förnamnet... förstår att du är full av energi nu!!

Kram P

Ni verkar ha haft en riktigt härlig helg!! :-)

Grattis till er !! Vilket FANTASTISKT ställe :)
Jag förstår att det var underbart att åka dit och återuppleva minnen på årsdagen !
KRAM

Vilka underbara bilder, förstår att ni haft det riktigt härligt.

Å, vad härligt! Ni verkar haft en riktigt fin helg!

härliga bilder och vad lyxigt ni bodde då! :D

LOVELY!!!!

Kramar Nina

vilka vackra bilder :)

Hej!
Hoppas allt är bra med dig!! Vi har en ganska ny blogg som jag vill tipsa om (de som besöker den tycks uppskatta den väldigt mycket) - om man älskar gammal och nött heminredning då!! ;) våra inlägg är helt proppade av inspiration och Gör-det-själv-tips (tutorials), det finns även en Till-salu-kategori med väl utvald och helt unik inredning!! Även en del antikt.

Vi finns på Bloglovin för de som inte vill missa ett enda inlägg ;) http://jolii.blogg.se VÄLKOMMEN!

...för de som lurar på en tatuering men behöver inspiration eller hjälp med en design finns min andra blogg : http://Liinanonstop.blogg.se !

Ha en bra dag!! KRAM!

Åh, vad fint det är. Inspirerande också! :)

Oj så fantastiskt det ser ut :)

Vad mysigt!! :)

Vad mysigt! :)

Ni verkar ju haft det jättemysigt! :)

Vilken härlig helg och grattis till framsidan på blogg.se! ;)

Såg helt underbart ut!

så härligt det såg ut =) o jättehärliga bilder

ÅHHH
så underbart!
Vilket vackert ställe & du är så fin :)

KRAAAM

Åh så vackra bilder!!!

sjukt fint ställe, blev avis nu:P

Vilket slott, otroligt härligt ser ni ut att ha haft det :D Om man skulle ta och lyxa till det så någon gång!

va vackert!!!

Vad underbart=)Vart är det?

allt bra? kraam

allt bra?
fina bilder kraam

Otroligt fina bilder!

Härligt! Jag och min man njöt också av en "Romantisk Weekend" på en Herrgård på Öland med både femrätters och trerätters och en fantastisk svit (!)i veckan. Jag har lagt upp många bilder på det på bloggen!
Nu fick jag tips på var vi kanske bör åka nästa gång?
Njut av din kärlek :)
~Titti

Vilka härliga bilder :)

Åh, vad underbart det måste ha varit att vara där igen!

Ida

Ser sjukt härligt ut!

Vart kommer långklänningen du har på dig på en av de första bilder från? :) superfin!!
Svara gärna på mail!

Svar: Tack! :) Den kommer från H&M.
Hanna

TC

åå ser otroligt mysigt ut och vilka härliga foton =)

men såå underbart :)

Vackert!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]