Torsdagens

 
Linne Lindex och Jeans och Ballerina H&M.
 
Fortfarande iklädd linne och ballerinaskor.
Än har jag inte gett upp hoppet om sommaren helt och hållet.
Vi har haft några riktigt behagliga dagar med sköna temperaturer även om solen inte strålat.
Är så glad att jag inte sitter instängd på ett kontor hela dagarna utan faktiskt är ute och far.
Då får jag ju chansen att lukta lite till på sensommaren.
I alla fall mellan bilen - patienterna- bilen - sjukhuset.
 
I morgon är det redan fredag. Helt otroligt vad fort denna första vecka har gått.
Morgondagen bjuder på en halvdag på jobbet vilket gör att mannen och jag går om varandra och barnen inte behöver vara på förskolan.
Lyxigt att få till det trots att både mannen och jag jobbar heltid.
 
Nej, nu är det dags för lite magövningar igen.
 
Vi hörs imorgon!
 


Vad jobbar du med??

Svar: Jag jobbar som arbetsterapeut med rehabilitering i patienternas hem.
Hanna

Så fin du är, samt ja igår hade vi toppenväder här, men idag tvärtom

Snygging!

Fin :), klart att sommaren inte är över ännu...kramis Diana

de ser alltid så galet fräsch ut !

vilka söta bling-ballerina!

En snygg mamma med ett ruskigt snyggt linne :)
HA en skön dag !! KRAM

snygging!

Det gör du rätt i, snart är vintern här och då är den här läänge :-/

Fina du,
så smärt & fin..för egen del har jag lagt på mig under semestern men det trillar nog av nu när jag börjat jobba igen och tempot blir högre...
Många kramat & ha en go fredag med grabbarna

Jätte fin outfit. Skulle med vilja gå ner i vikt så det känns lite roligt att få handla kläder igen, nu går jag i mina omoderna och slitna kläder tills jag gått ner alla kilon. Visst är det skönt att jobba med hemsjukvård och få chans att vara ute. Mindre roligt på vintern dock speciellt för oss som jobbar kvällar och nätter också och måste åka på ödsliga landsvägar mitt i halkan. Men den här årstiden är allt bara positivt.

Skönt att ni kan pussla ihop till lediga fredagar då och då, guld värt!

Själv välkomnar jag hösten. Äntligen slipper vi reta oss på vädret för nu hör regn och rusk liksom till och det är legitimt att softa i soffan. :-D









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]