Paljett-wanties



Satt och bläddrade i senaste numret av Amelia och blev tokförtjust i denna paljettkavaj från VILA.
Jag har länge letat efter en liknande men inte hittat någon som jag fallit för.
Men denna skulle vara så snygg tillsammans med en enkel vit topp, ett par jeans och converse för att klä ner det hela. Och så byter man bara ut lågskorna mot klackar när det vankas fest.
 
Nu är ju jag egentligen ingen "guld-tjej" utan föredrar silver,
men jag skulle nog kunna bortse från det när det gäller denna kavaj.....
 
Har inte lyckats hitta den på nätet än, men jag får väl fortsätta leta och hoppas att den kommer in i butik lagom till min födelsedag.
Skulle pasa fint inslagen i ett paket märkt med mitt namn....
 
Och här kommer två till finingar:
Bildlån
 
Bildlån


Åh, jag föll också som en fura när jag såg bilden i Amelia - sååå snyggt!!!

Hoppas att du har en mysig kväll!

KRAM









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]