Valborg

Vad lyxigt att starta upp veckan med fredag.
Säkert många som är lediga idag, men mannen jobbar så därför känns det som fredag.

Här hemma svämmar det som vanligt över med leksaker överallt och jag vet inte hur många gånger jag hoppat runt som en galning och försökt kväva både ett och två hysteriska skrik när jag trampat på dem.
Nu har dessutom Lilleman dragit fram legot och kompletterat ytterligare till kaoset.
Men det är väl härligt att de leker.... :).



En vansinnig Alvin som inte lyckas ta sig igenom vår stolbarrikad....

I kväll fyller vi huset med goda vänner och en massa barn, drar fram grillen och hoppas att vi alla får plats runt bordet.
Solen håller just nu på att spricka igenom och temperaturen stiger sakta men säkert.

Perfekt att välkomna våren tillsammans med goda vänner, god mat och solsken.

Hoppas ni får en härlig Valborg!!


Det låter mysigt! (Med grillen då, inte att Alvin skriker eller du trampar på leksaker). :-D



Ffa köksgolvet svämmar också över av prylar här men man får välja sina strider tycker jag. Om jag inte vill klibba fast på arbetsbänken får jag trampa på vad-det-nu-är sonen får tag i medan jag gör rent arbetsytorna. Annars kan man äta från golven här - man hittar alltid något!

Har gett upp att plocka undan hela tiden, då skulle jag inte göra något annat.

Hoppas hinna med lite shopping också.

Trevlig Valborg! Kram

Fick ett brejk över Nikki idag som kastar saker och river fram medans jag springer efter och plockar.... Åkte till jobbet en timma tidigare och la mig i massagestolen, tyckte synd om mej själv fantiserade att jag vann jättemycket pengar ;)

Nu känns det bättre!



Kramar P

Ha en superhärlig Valborg!!!

Lät som ett trevligt Valbortsfirande! Och alla dessa leksaker - känner igen det hihi ;-)



Kram!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]