Söndagshälsningar från oss


Precis så här ser vårt kök ut. Duken på svaj, inga stolar runt bordet då de står som skydd vid fönsterbrädorna och leksaker över HELA golvet.
Man kan inte har stora krav på hemmets utseende nuförtiden...

Det ser ut att bli en härlig dag.
Solen strålar och det är redan 20 grader i solen.
Mannen och äldste sonen är ute och rensar i rabatten och jag försöker underhålla smågrabbarna en stund till innan de ska sova förmiddag.
Längtar dock ut i det underbara vädret.
Ska försöka mig på en långpromenad idag och hoppas att kroppen hänger med.
Längtar så att komma igång med träningen igen, men sviterna efter influensan sitter i.
Har aldrig någonsin varit med om något så långdraget!

Hoppas ni har en lika solig söndag och njuter i mängder!!
Hörs senare!


Vilket snyggt vitt skåp!!

Hoppas att du kom ut på en skön långpromenad. Här har det varit riktigt tråkväder, kyligt som bara den:-(



kram kram

Hoppas du kom i väg på din promenad! Och kroppen orkade med. Tråkigt att influensan tagit så på krafterna :(



Snyggt köksskåp!



Kram Anna









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]