Day twentyseven: Lunch


Skulle gärna lagt upp ett foto på en smaskig sallad med krispiga grönsaker och fettsnål dressing.
Men i dag är den bistra sanningen detta.

Sjukdomskänsla i hela kroppen och värkande kropp och hals efter 511 hostattacker gör att hungern är som bortblåst och det enda jag är sugen på just nu är choklad med härlig saltlakrits.

Och JA - jag vet att man blir snabbare frisk av ordentlig mat,
och JA - jag är 34 år och kan ta ansvar för mig själv.
Jag LOVAR att middagen inte kommer innehålla lika mycket socker.......




Äsch vissa dagar behöver man sånt "skit"... ;)

Choklad ska väl oxå ge en hyffsat med endorfin så när du inte kan träna dig till det så lika bra att fuska;)



Kram o Krya P

Klart du ska unnan dig choklad just nu!! Krya nu på er illa kvickt!



Massa kramar!

Hahahahaha grym du är.. så har jag levt dem senaste 2 veckorna.. men nu detoxar jag ut liittteee.. Var denna god?

Massor av krya krya!!!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]