Nya tag!

Oj vad dåligt bloggande det har varit de senaste dagarna.
Helgen har varit fullspäckad och den lilla tid jag har haft över har ägnats åt Wordfeud
(hannadid heter jag om det är någon mer av er som är fast i träsket). :)

Jag är för tillfället en ganska så enkel motståndare då jag inte är helt varm i kläderna än och hittills förlorat varenda spelomgång :).
Så passa på!

Förutom nya tag med bloggandet betyder även denna måndag nya tag med träning och mindre snaskintag. Jag har slarvat alldeles för mycket med träningen den sista tiden och ska de där sista envisa gravidkilona bort, kan ursäkter som förkylning och annat inte accepteras. En promenad orkar man alltid med även om näsan rinner.

Om alla grabbarna sover samtidigt idag ska jag även försöka svara på kommentarer och läsa ikapp lite bland alla era bloggar jag följer.

 Så välkommen ny vecka full med nya tag!


Och lite Wordfeud......



hihi... jag sitter oxå fast i det träsket - frökenmela ;)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]