Höstig förmiddag







Dagens utmaning var att försöka hitta potentiella fotoobjekt samtidigt som den äldste sonen jagade mamman med vattenspruta, den yngste sonen på hennes mage sparkade som en galning så kameran var allt annat än stilla och mellansonen (som sov inne) behövde tittas till med jämna mellanrum.



sv: Tycker inte mina barn är annat än sjuka nu på hösten :/

Inte dåligt att du kunde klicka så fina bilder när du var ute med hela ligan ;)



sv:jag jobbar som vårdare, är utbildad till något annat men har paus på obestämd tid. Känns skööönt!



Många kramar till er & jag hoppas sonen mår bättre

Åh vad kul att du blev nöjd med tavlorna!

Ser framemot att få bild längre fram :-)

Fina höstbilder!



Trevlig måndagvkäll!

Helen.HUSnrNIO

Vilka fina höstbilder du har tagit trots busiga barn:-)



Kram Kram

F+F

Du är duktig med kameran Hanna och har mycket bra blick för objektet. Har du valt fel yrke, tro...?

Hejsan!

Nu har jag dragit en ny vinnare i min RosaBandettävling, kika gärna in ;)

Kram

BloggMamman

Det låter som mycket spring! Men bilderna blev ju ändå superfina. :-)



Det där fruktnätet (kommer inte på vad det heter) var förresten ingen hit här. Han fattade inte vad han skulle göra med det så det blev en massa söl. :-D









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]