Personlig almanacka.



Jag har på ganska så kort tid nu vunnit två tävlingar via bloggar jag läser.
Jag som i vanliga fall aldrig vinner något anar en vändning av vindar.... ?
Så det är väl lika bra att fortsätta försöka och hoppas på fler tursamma vinster.
Som denna där man kan vinna möjlighet till egendesignad almanacka.

Klicka på bilden ovan så kommer du direkt till tävlingen.



Vad kul att du vunnit bloggtävlingar!

Jag har också haft turen med mig några ggr.



Skalet som jag har till min iphone (3Gs) är köpt i en sån där liten "mobiltelefonförsäljarmonter" i Solna Centrum.

Men liknande skal finns ju överallt.

Jag beställde en ny iphone 4S igår :).



Kram

Det är bara att gratulera!

Själv vinner jag aldrig.Men det är vä bara att kämpa vidare...ha ha ha

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]