Statiskt!

Måste bara lägga upp denna bild på vår lille favoritunge som var i extas på Busfabriken igår. När han slängde sig ut för en stor uppblåsbar rutschkana blev hans lilla fjuniga hår alldeles statiskt.

Trots att bilden är "aningens" suddig, kan man ju ändå ana hans frissa :).
Vi skrattade så mycket varje gång att värkarna borde satt igång....



I eftermiddag åker vi en sväng till Gamla Linköping.
Jag får väl vanka och gå så mycket jag bara kan för att förhoppningsvis komma lite närmare målet.....


Åh vilken härlig bild! =)

Och vännen, inget är som väntas tider. Men varje minut till att få igång förlossningen av sig självt är väl värd väntan. Så jag håller alla tummar och tår för att det innan er tid på måndag startar av sig självt. Så spännande! På måndag vet vi i alla fall att det senast blir bebisar. Är så nyfiken på era två små krabater! Och Lycka Till om vi inte hörs innan. Bamse Kram C









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]