Lillemans favoriter.

Just nu har Lilleman två favoriter.
Sitt nya bälte som han stolt visade upp för alla på förskolan i morse och så sin ambulans som han leker med så fort det ges tid för det.





Ja, och så har han ju en favorit till förstås.
Sin "stora mamma" som han kallar henne nu för tiden...


Tröja från Vero Moda, Mammatopp, Mammajeans och Jacka från H&M
och Sneakers från Din Sko.


Stora Mamma... det var ju bara för sött! <3 Men jag tycker fortfarande inte du ser stor ut på bilderna. :) Jag ser inte ens att det är en extra stor tvinnlingmage. :) Retuscherar du bilderna, Hanna? ;-)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]