Tråkmåns.

Lite dåligt bloggande i helgen,
men utan att låta för tjatig så har jag varit så otroligt trött.
Att städa hela förmiddagen och sedan åka ner på stan och shoppa dagiskläder åt Lilleman blev tydligen för mycket igår. Jag var fullständigt slut som människa. Jag kände/känner mig mig nästan som sjuk i kroppen. Går inte riktigt att beskriva känslan. Så här kände jag aldrig när jag var gravid med Lilleman. F var iväg på galej i går kväll och Lilleman och jag åkte hem till mamma med man och det var skönt. Då fick jag chans att ta det lugnt och bara vila. Natten har dock inte varit bra då jag haft jätte svårt att hitta någon bekväm liggställning vilket resulterat i att jag vaknat hela tiden. Förmiddagen har gått i samma utmattade tecken och nu försöker jag samla kraft för att vara lite social när goda vänner kommer över och fikar lite.

Ungefär så här glad kommer jag dock vara när jag får krypa ner i sängen i kväll.....



Usch - vad tråkig jag låter nu för tiden. Bara en massa gnäll om trötthet och andra åkommor, men jag störs väldigt mycket av att kroppen liksom inte fungerar som vanligt. Även om jag självklart vet vad det beror på, så är det ändå frustrerande.
Nej, nu ska jag försöka rycka upp mig och sluta gnälla!










Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]