Ny vecka - nya tag.

Har avklarat min första dag på nya jobbet.
Eller nya och nya, jag har ju jobbat där förut,
men det var ca 3 år sedan så det kändes lite nytt.
Inledde arbetsveckan med en halvdag. Kändes lite konstigt att gå hem, men välbehövligt då jag antagligen har någon typ av infektion i kroppen och fortfarande inte mår särskilt bra. Så jag gick hem och sov några timmar innan det var dags att gå och hämta Lilleman på förskolan. I dag gick hämtningen och påklädningen alldeles utmärkt och det var så skönt.

Har även varit på MVC igen. Allt ser fortfarande bra ut och besöket kändes betydligt bättre den här gången än det gjorde förra gången. Med ett litet undantag för att min stora mage antagligen tryckte på kroppsvenen vilket gjorde att jag nästan svimmade, i liggande..... Det är bra gjort :). Men med tanke på att magen nu har samma mått som en fullgången mage innehållande en bebis så är det kanske inte så konstigt att det trycker på både det ena och det andra i ryggliggande.

I morgon väntar ett tillväxt-ultraljud.
Håller tummarna att 2:an har växt till sig lite......

Måndagens:

Som vanligt är alles från H&M.....










Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]