Färger!

Satt precis och bläddrade i H&M´s vårkatalog och till min stora lycka är det starka färger på både kläder, skor och asseccoarer som gäller även nästa år.

För att koppla an till det förra inlägget så är just starka färger en stor favorit hos mig.
Det bär jag oavsett om det är "inne" eller inte.

Men det gör ju inget att det avspeglar sig på nuvarande trender för då är ju utbudet i butikerna betydligt större.

Här kommer några av vårens favoriter från H&M:








I morgon blir dock kvällens outfit väldigt svart.....




Snyggt ! jag älskar starka färger ( även om jag har en förmåga att klä mig i svart !? )

Idag när jag kom hem hade C köpt en cerise liten klänning till mig att ha i morgon, även om vi bara ska vara hemma han och jag :)

Kram

Inte alls min grej faktiskt. På mig själv, barnens kläder får gärna vara färggranna! :-D



Önskar er ett Gott Nytt År!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]