Skrik.

Oj vilken dag!
I dag har i stort sett hela tiden en bebis skrikit. De har liksom avlöst varandra eller rättare sagt den som inte varit i mammas famn har skrikit..... På kvällskvisten var det lite kaosartat, men som tur var kom mamma förbi en sväng så jag kunde städa undan från middagen, plocka upp allt som hamnat på golvet och lägga Lilleman.

Jag känner verkligen med de som har barn med kolik. Efter en dag med en massa bebisskrik är jag helt slut i huvudet. Tänk att ha det så här varje dag. Det hoppas jag verkligen inte att jag kommer ha.

I morgon tar vi nya tag och hoppas att min egentid i frisörsalongen på förmiddagen ska resultera i lite mer energi till eftermiddagen och kvällen.




Börjar upptäcka varandra.


vilka fina pojkar du har. hur gamla är dom?









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]