You had a bad day....

Vilken dag!
Vilket temperament!
Efter en styrig natt med få timmars sömn då Lilleman fortfarande verkar lida av onda öron trots att febern nu försvunnit, vaknade han på helt fel sida av inte bara sängen utan av hela världen.

Jag har aldrig upplevt honom så arg förut som jag gjort idag.
Allt har bara varit fel, fel, fel.

Inte ens när vi åkte iväg till hans kusin som fyllt år och blev bjudna på en massa godsaker lättade han upp. Humöret började dock lätta lite frampå kvällskvisten när han fick spela lite boll med sin "trötta" pappa. Och som tur var somnade han med ett leende på sina läppar.

Hoppas verkligen att han får sova en hel natt utan onda öron för att sedan vakna med ett kvarstående leende på läpparna.

Min lille skrutt!










Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]