Nu är det vinter!!



Om det är någon som skulle ha missat det......

Förra året konstaterade F och jag att vi måste ha börjat vår huskarriär med den värsta vintern någonsin. Vi tröstade oss dock ofta med att det kunde ju ändå inte bli värre än så. Men just nu känns det som om vi kommer gå ännu en sådan vinter till mötes. Vilket innebär snöskottning i mängder och skyhöga elkostnader.

Fast om man istället ska se på det lite positivt, så har vi ju ändå haft en helt underbart vacker dag idag. Sol från klarblå himmel som gnistrade i ett hav av vit snö. På förmiddagen var vi ute och åkte på landsbygden och man blev bara så otroligt förundrad över hur vackert det är överallt.

Så man får väl helt enkelt ta det där med igensnöade bilar och uppfarter.
För man tackar ju inte nej till en vit jul!











Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]