Kätterapa.

Idag tänkte vi variera oss lite och besöka en annan park.
Cykeln styrdes därför mot Vasaparken som dock var "under construction" och helt avstängd. Istället åkte vi vidare till "vår gamla park" där vi alltid lekte innan vi flyttade.
Lilleman spenderade all denna lektid i klätterställningarna.
Hans motorik utvecklas hela tiden och trots att jag hela tiden var lite smånervös och redo att fånga honom, så klarade han det galant.




Idag blev det inget dåsande i solstolen när Lilleman sov middag.
Jag fastnade istället framför datorn (ovanligt) och tittade på de sista "The Hills"-avsnitten.
Men nu är det nog dax att väcka det lilla yrvädret.
Får se vad vi ska roa oss med nu.










Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]