Skumtomtar.....

Tur att det är sista dagen i november! I och med att det blir december månad i morgon borde ju detta hemska väder också vara över. Det måste vara så! Positivt tänkande kallas det.

Konserten igår var faktiskt riktigt bra. Helt klart över förväntan. Jag brukar tycka att Carola ofta blir lite "för mycket" på något sätt, men igår höll hon en ganska så lagom profil och att hon sjunger helt otroligt vackert är det väl inget snack om! Det var ju inte heller en helt vanlig julkonsert med alla vanliga jullåtar utan även lite nytt som ändå kändes stämningsfullt.

Helt klart godkänt som sagt och så fick ju jag tillfälle att klä upp mig lite och det är ju aldrig fel!

 
Transparant topp Lindex, Tubtopp Vero Moda och Kjol H&M.

I kväll tänkte vi adventsmysa lite med lussebullar och skumtomtar. Blev inget riktigt adventsfika igår så det får vi ta igen idag. Det gäller ju att göra allt för att glömma det trista vädret utanför fönstret.....

Undrar verkligen hur många skumtomtar jag stoppar i min varje jul. Kan nästan äta hur många som helst innan det akuta illamåendet ger sig till känna.











Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]