Mors dag!

Ännu en dag i solsken och sommarvärme. Dessutom Mors dag. Min andra....... I vår "ursprungsfamilj" har vi alltid firat Mors och Fars dag. Försöker alltid att ses då och gärna överlämna någon liten present. Detta har inte min man vuxit upp med, men trots det fick jag faktiskt frukost på sängen idag för att ändå uppmärksamma dagen!! Framöver kanske jag kan få någon liten teckning att sätta upp på kylskåpet......

Gårdagen avslutades med god middag och trevligt sällskap. Jag var dock fortfarande hysteriskt trött sedan fredagens bravader. Det verkar som om jag gått och blivit gammal. Kan inte komma på någon annan förklaring.........

Idag har vi varit iväg och firat Lillemans kusins konfiramation. Vi befann oss dock mer utanför kyrkan än inne då Lilleman inte riktigt hade ro att sitta still i nästan 1 1/2 timma. Det var tur att han sedan fick springa av sig ordentligt hemma hos kusinerna. Fast vi har idag konstaterat att han nog är en liten mes........ Livrädd när han skulle få åka på gräsklipparen och läskigt var det att hoppa på stora studsmattan! Han får väl komma igen nästa sommar när han växt till sig lite! :)

Gårdagens klänning:


Dagens klänning:


Kvällens klänning:


Klänningposerna ha intagits och förevigats på bild!!!

Nu har vi landat en sväng i Finspång för att fira lite Mors dag. Presenten har överlämnats och nu väntar grillat! Helt otroligt att kl snart är 19 och det är fortfarande väldigt varmt ute. Nästan så vi funderar på om det är för varmt för att sitta ute och äta........

En stor kram till vår älskade mamma på Mors dag!!!!










Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]