Möhippa!

Igår var det kvällen med stort K. Vi har hela veckan gått och pratat om gårdagens planerade Wii-afton som egentligen inte existerade över huvudtaget. Vi har kämpat hårt för att vår kära arbetskamrat inte skulla ana vad som egentligen planerades och jag tror att vi lyckades ganska så bra. På väg till det planerade Wii-spelandet stoppades hon i Vasaparken där hon fick deltaga i en trekamp som kanske inte var helt rättvis, men livet är inte alltid rättvist!





Sedan fortsatte kvällen med AfroPowerDance som vi alla deltog i. Jättekul och framför allt väldigt skönt för hela kroppen. Hur vi såg ut när vi utövade detta ut är en annan historia......eller kanske inte för här kommer ju några bilder:




Efter detta var vi verkligen i behov av att fylla på med lite ny energi i form av mat så att vi med säkehet skulle orka hela kvällen. Kvällen avslutades såklart med party party hela natten lång...........
Redo för utgång!


Häng på Bomulls uteservering!



Det var helt klart en lyckad kväll som avslutades långt in på småtimmarna när fötterna började värka och en liten känsla av att det faktiskt finns en morgondag också började infinna sig......

Vår älskade blivande brud kommer verkligen få känna av att det idag är en ny dag då hon har ett fullspäckat schema med ytterligare en möhippa. Hoppas hon orkar!! Det hade jag aldrig gjort....... :)



=)Jag orkade med dag nr 2 också!!

Tack för en underbara möhippa!!

Kram!!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]